دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۵۸:۲۵

در 9 ماه نخست امسال انجام شد
حفر و تکمیل ١١٨ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی
باشگاه خبری فراساحل: ناوگان شرکت ملی حفاری ایران ١١٨ حلقه چاه نفت و گاز را در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور در ٩ ماه امسال حفر و تکمیل نمود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری در این باره گفت: در این مدت ٢٨٢ هزار و ٥٦٤ متر حفاری در میدان‌های هیدورکربوری نقاط مختلف کشور انجام شد. مهران مکوندی افزود: از چاه‌های حفاری شده، امسال ٦٠ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ٢ حلقه اکتشافی و ٥٦ حلقه تعمیری بود که ٨٥ حلقه آن در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب، ١٠ حلقه برای شرکت نفت مناطق مرکزی، ٨ حلقه برای شرکت نفت فلات قاره، ٤ حلقه برای شرکت مهندسی و توسعه نفت، ٢ حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران  و ٩ حلقه در قالب پروژه‌های حفاری کلید در دست صورت گرفت .

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی این شرکت از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه، حفاری ١٤ حلقه چاه ٢٧٧ روز زودتر از برنامه تعیین شده از سوی شرکت‌های متقاضی تحقق یافت که از نظر به تولید رسیدن زودهنگام چاه، ترخیص دکل حفاری،  شتاب بخشی به اجرای پروژه‌ها و ابعاد اقتصادی بسیار با ارزش است. مکوندی با اشاره به اولویت دادن به پروژه‌های حفاری در میدان‌های مشترک، توضیح داد: حدود ٣٠ درصد توان عملیاتی این شرکت در زمان حاضر در میدان‌های مشترک نفت و گاز در بخش خشکی و دریایی از جمله میدان‌های آزادگان، یاران و پارس جنوبی به کار گرفته شده است. معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به فعالیت ٧٤ دکل حفاری خشکی و دریایی این شرکت در مناطق نفت‌خیز ١٠ استان، افزود: با توجه به گستردگی کار در ٩ ماه امسال ١٤٢ مورد جابجایی دکل‌های حفاری داشتیم که از این تعداد ١١٢ مورد در مناطق خشکی و بقیه در دریا بود که در نوع خود حجم کار بالایی است.


  کد خبر : 189
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :